martes, 25 de noviembre de 2008

Una nova filosofia d'entorn digital



Hi ha molta publicitat per Internet que és molt dolenta. La publicitat en general fonamentalment és seducció i la interactiva és bàsicament diàleg. La clau d’una bona publicitat interactiva és que pugui incloure ambdós conceptes però no totes les peces ho aconsegueixen”- afirma Daniel Solana, director creatiu de DoubleYou. “Els nostres referents són els propis internautes; analitzem i estudiem el que fa la gent per la xarxa que és realment on bull la creativitat”.


Aquesta manera de pensar va fer néixer una nova filosofia d’entorn digital de la mà de l’Agència DoubleYou. Són molts els premis que ha guanyat l’agència però això mai ha estat un dels seus objectius principals, però “si ha estat un reconeixement del treball”- segons Daniel Solana.



Són moltes les campanyes interactives destacades que ha dut a terme, com exemple posarem una de les últimes que va realitzar pel nou Audi A3, on la marca invitava a l’usuari a recórrer 5.000.000 de km virtuals amb el nou model de cotxe.
Aquest concepte ha estat triat perquè per desenvolupar el nou Audi A3 es van dur a terme diferents proves de resistència sobre tot tipus de superfícies i temperatures, fent que el cotxe arribés a recórrer un total de 5.000.000 de km. D’aquesta manera, la firma alemanya ha volgut oferir a l’usuari l’oportunitat de protagonitzar una demostració real d’aquesta resistència a través d’una atípica campanya de banners.
Gràcies ales cookies els banners de la campanya localitzen el A3 particular de cada usuari i connecten amb ell perquè segueixi la seva evolució a temps real. D’aquesta manera, cada cop que l’usuari topi amb la campanya en qualsevol dels suports accedirà a l’estat de la seva marató particular fins que aconsegueixi els 5.000.000 de km. L’automòbil no es detindrà fins que aconsegueixi aquests km. Per aquets motiu, pots seguir la seva evolució a través de la pròpia Web.




.

No hay comentarios: