viernes, 14 de noviembre de 2008

"Skyscreamer"


El Mundial de Futbol és la competició més gran del món que ajunta una gran quantitat d’aficionats del mateix esport en un lloc i moment determinat. És per aquest motiu que campanyes que tinguin a veure amb aquest esdeveniments cada cop es facin més grans i més sorprenents. L’any 2006, la marca Adidas, patrocinador oficial del Mundial 2006 i del Whybin/TBWA New Zealand, ha realitzat una acció tant a Alemanya com a Nova Zelanda que s’ha convertit en la major campanya interactiva del món, anomenada “Skyscreamer”.
Aquesta campanya consta d’un enorme cartell on hi surt representat Steven Gerrard, capità del Liverpool, mentre realitza el gest de xutar una pilota, en aquets cas, com s’observa a les fotografies, molt pesada. El cartell està muntat sobre una estructura metàl·lica que funciona com un bungee jump gegant però a l’inrevés. L’elàstic incorpora una pilota de 2,5 metres que al girar allotja a qualsevol que s’atreveixi a sentir un xut del capità anglès a 170km. Mentre es realitza el xut una mini càmera recull les reaccions de les persones. L’únic pas per poder participar és haver comprat un producte de la línea Predator de Adidas.
Com es pot observar, la marca mitjançant aquesta campanya interactiva realitza branding, promociona el producte i entreté, al mateix temps.
Cal dir que aquesta acció interactiva va funcionar i van ser moltes les persones que van voler interactuar.

No hay comentarios: