jueves, 6 de noviembre de 2008

T’agradaria ser famós per un dia?


L’agència interactiva Nurun ha estat la responsable de desenvolupar la nova campanya del nou perfum Paco Rabanne: One Million. Ha estat una nova estratègia online que ha inclòs SEO, virals, el disseny i la creació dels continguts de set sites diferents i una comunitat social creada al voltant de la fragància a Facebook.
Un cop l’usuari té accés a la pàgina Web http://1million-man.com/sp/ es troba amb un buscador on l’únic que ha de fer és introduir el seu nom o cognom. Un cop feta la recerca apareix a la pantalla un univers fan on el internauta es converteix en una autèntica celebrity.
Les recerques que pot fer l’usuari són sobre set temàtiques diferents (esport, notícies, motor, amor, joc, club de fans i moda) les quals és la única estrella. Aquesta recerca es converteix en més real quan puges al site la teva pròpia foto.
Per generar tràfic a la pàgina Web, la campanya ha comptat amb diferents virals realitzats per Internet, on a tingut prioritat la comunicació amb els bloggers més influents del món tecnològic, de la moda i la comunicació. A més a més, s’ha creta una comunitat a Facebook amb diferents aplicacions i enllaços a la que ja formen part 650 amics i al voltant de 100 fans.
Veient aquest exemple on l’usuari pot viure una experiència com ser famós, em pregunto avui dia la tecnologia té límits?

1 comentario:

Jordi Rodrigo Roma dijo...

Responent la pregunta amb la que acabes el blog, sincerament crec que no. La tecnologia no ens para de sorprendre dia rere dia i avança a passes agegantades. I si ajuntem fets socials e internet, es poden arribar a crear verdaders "Mastodontes" de la comunicació i la publicitat tal i com has explicat amb el cas del Viral de la colònia.

I és que mentre la curiositat humana no deixi de tenir límits, crec que la tecnologia tampoc en deixarà de tenir.