miércoles, 29 de octubre de 2008

Sehen, was andere nicht sehen!

(See what the others don’t see! 13th Street. The Action and Suspense Channel)



















Per promocionar les noves pel·lícules de terror i “thrillers” que el canal Calle 13 anava a emetre, va transformar el lavabo d’un bar d’Edimburg en un espai interactiu. Un cop l’espectador entrava, es parava la llum i l’espai es banyava amb una llum ultraviolada on es descobria l’escenari d’un crim tant al terra com a les parets. Des del meu punt de vista, una experiència que un cop viscuda la recordes per tota la vida!

Com es pot veure, són infinites les aplicacions interactives que pot fer la marca per donar a conèixer el seu producte. Només cal una mica d’imaginació i creativitat per poder implicar al client-espectador-consumidor a la marca. En aquest cas, molt ben aconseguida.

1 comentario:

Jordi Rodrigo Roma dijo...

0_O

Simplement IMPRESIONANT!! Com a fan de les pel·licules de terror e intriga, se sap que "el Labavo" sempre és el lloc on passen les coses més xungues. L'aspecte estéril de les rajorles blanques i les piques del lavabo sumat als grans vidres que ens fan veure coses que no hi son.

Cala dir que aquesta és una de les campanyes publicitàries més impresionants que he vist en molt de temps.